luni, iulie 16, 2007

Life after death...

13 iulie 2007. Mircea Geoana, presedinte PSD. In sedinta Comitetului Executiv PSD: „Eu nu sunt produsul Grupului de la Cluj, eu sunt un prieten al Grupului de la Cluj, dar vreau să vă spun că eu sunt produsul lui mama, lui tata şi al vieţii mele de până acum”.

16 iulie 2007. Ilie Sârbu. După şedinta BPN a PSD: " Aşa-zisul Grup de la Cluj nu existã si, de fapt, nici nu a existat, iar Mircea Geoanã este produsul Congreselor din 2005 si 2006. (...) Domnul Geoanã este produsul a douã Congrese pe care le-a avut partidul - unul în 2005, unul în decembrie 2006. Iar Grupul de la Cluj, a spus şi Ioan Rus, a spus şi Vasile Dâncu, am spus-o şi eu în repetate rânduri, nu mai existã. "De fapt, nici n-a existat. (...) La Cluj, când noi ne-am adunat în perioada lui 2005 toate organizaţiile din Ardeal şi Banat, am avut o ţintã, o cunoaşteţi, nu mai vreau sã mai intru în amãnunte. Ţintã pe care am realizat-o. Propunerea noastrã atunci a fost ca preşedinte al partidului sã fie Mircea Geoanã. Dacã acest lucru s-ar fi fãcut doar din partea noastrã, Mircea Geoanã nu ar fi fost preşedintele partidului, fiindcã Congresul nu însemna doar judeţele din Ardeal şi Banat, deşi aveam o pondere destul de importantã. (...) Nu a existat ca un grup. A fost o reuniune a judeţelor din Transilvania şi Banat şi am fost taxaţi ca atare, cã e un grup de la Cluj. Acolo a fost prima discuţie, deci existã şi adevãr în tot ceea ce se spune. Prima întâlnire a avut loc la Cluj, era un program al lui Vasile Dâncu pe care l-am analizat, am mers pe el în bunã parte, dar nu mai mult".


16 iulie 2007. Biroul Permanent PSD. Cristian Diaconescu, vicepresedinte PSD: Conducerea PSD a decis, luni, ca pânã joi grupul de lucru condus de Liviu Dragnea sã elaboreze un proiect de organizare a partidului pentru campania pentru euroalegeri, iar grupul de lucru condus Vasile Dâncu va trebui sã structureze un program electoral pentru candidaþii partidului. Din grupul de lucru coordonat de vicepreşedintele Liviu Dragnea fac parte vicepreşedinţii cu competenţe pe domeniile organizare, administraţie şi relaţii internaţionale.

Potrivit lui Diaconescu, prima întâlnire a conducerii PSD cu europarlamentarii din acest moment ai partidului va avea loc joi, la ora 10.00, unde grupurile de lucru conduse de Dragnea şi Dâncu îşi vor prezenta proiectele privind organizarea şi programul electoral. "Pânã la acea datã (joi - n.r.), din punct de vedere al organizãrii de campanie, vom avea un proiect propus de colectivul condus de Liviu Dragnea şi un proiect de program electoral, de candidat, pentru cei care pânã la urmã vor candida pentru Parlamentul European, alcãtuit de un colectiv condus de Vasile Dâncu", a precizat Diaconescu.

Un comentariu:

Anonim spunea...

ceva umor, observatie...dar expresii de cartier ca "frate" - devenite ticuri - si alte tuse prea ingrosate arunca tot in derizoriu...ca intregul sa justifice un pic de grosolanie si sarit peste cal trebuie sa fii, poate, mircea dinescu.