miercuri, octombrie 01, 2008

Romania. Pacat ca-i ocupata.

4 comentarii:

Anonim spunea...

De cine-i ocupata?! Ca de noi nu mai e ...:
Plecara'm la Busuioc,
Sa ne fie cu noroc ...
Ca'n Romanica, "ciocu'" tre' sa il ai mic;
C-altfel ti-o ei in botic!
EI inca sunt la putere ...
Si-or mai sta chiar multa vreme ...
Eu va spun "La revedere"!
Doar in foto, ca ... in rest ...,
Nu mai mai prindeti, nici pe sest!
Adio si n-am cuvinte!
Eu ma duc "tot inainte"!
Spania e tara mea!
Si ma mandresc "rau" cu ea!

P.S. Bafta la vot! Poate de data asta reusiti sa votati si voi ca'lumea! A, bineinteles, daca aveti pe cine .... ;)

ziarist spunea...

@ parerea lui eftemie. reportajul despre presedintele T.Basescu, Ravasitul Oilor...si restul- l-am sters. Daca voiam asa ceva, puteam sa scriu eu. Dar n-am vrut. De ce l-am sters? Ca asa am vrut eu.

Anonim spunea...

@ziarist: Imi cer scuze, dar nu inteleg! Mesajul e pentru mine?!

Anonim spunea...

Romania se pregateste sa "trateze" viitoarea criza economica... Cum? Intr-un mod cat se poate de "neoriginal"...

http://sorinplaton.wordpress.com/2008/10/17/romania-se-pregateste/

Cu stima,
1=