marți, august 07, 2012

Не грусти, товарищ, я испортила ваш фэн-шуй!

Nu, să nu credeți cumva că am învățat peste noapte limba rusă. Am lecturi diferite. Dar având în vedere că distinșii domni de la Vocea Rusiei- ediția în limba rusă- sunt, mai nou, interesați de blogul meu pe care văd că-l monitorizează de niște ore, chiar mă simt obligată să le transmit ceva. Să te viziteze Vocea Rusiei în așteptarea că poate scrii ceva, cred că e superb. Sublim. Să-i calci pe nevi pe ruși nu e de colea. Ca atare, citiți-o pe Masha Gessen iar mesajul meu sună cam așa:  "Nu fi trist, tovarășe! Ți-am stricat feng shuiu'!"

So, dragi tovarăși din Kremlin, please, give peace a chance and translate this:



5 comentarii:

moshu49 spunea...

:)))))

Florin Cosma spunea...

Haha, tare. Rusii nu cred ca vor sa ne bage in CSI cum se mai zice, desi ar fi frumos din anumite puncte de vedere insa numai daca s-ar face in mod cinstit si demn (nu aruncati cu pietre in mine). Suntem in NATO si in UE, nu prea mai e spatiu de manevra, cel mult pot destabiliza regiunea sau tara cu "minunatul" scut ca un raspuns la activitatea Americana in Oceanul Pacific si Orientul Mijlociu. Cat despre Ponta si Căcărău probabil i-au prostit... sau i-au inscaunat ca prosti erau.

Anonim spunea...

Sorina, eu am IP de UK si intru zilnic la tine pe blog din Bucuresti. Voiam doar sa te asigur ca nu sunt de la "emaisix" ca sa nu te sperii. Sunt doar un fost coleg de-al tau care te citeste cu cea mai mare placere. :)

Asa si cu astia cu IP de rusia... de unde stii ca nu sunt de la Lukoil si au devenit brusc fanii tai? :)))))

Anonim spunea...

@ Sorina: ca sa le faci rusilor ... Asa e cand descopera ca au pariat pe 2 gaste bete ... Cred ca voiau sa ne faca o supriza si sa ne returneze tezaurul.

cocosila spunea...

De fiecare data cand apare cate vreun tag cu conotatii rusesti apar si spionii rusi. E clar ca supravegheaza foarte atent ce se scrie despre ei. Pe blogul meu, de asemenea, a fost ceva vanzoleala chiar si la un tag referitor la ministrul Rus care, vorba aia, e rus doar cu numele. Baietii cu caschete rosii isi fac misiunea.