vineri, noiembrie 16, 2012

Șuturi, palme și-o...cafea :)

Președintele Traian Băsescu:

"Stați să vedem alegerile terminate. Hai să vedem alegerile terminate, rezultatele anunțate. Știu eu ce-or negocia partidele după? Știu eu?!(...)Nimeni nu garantează că partidele vor avea acea opțiune (n.m. pentru premier) pe care eventual președintele ar exprima-o"

"Riscăm ca anul viitor, în lipsa unei situații politice stabile, să trecem pe intrări nete negative. E un semnal de alarmă pe care îl trag către clasa politică. Pentru că ieșirile de capital au fost în primul rând stimulate de instabilitatea politică"

"Am încercat, m-am dat cu capul de perete anul acesta, în ianuarie, dar vă pot spune că până nu deschidem și accesul banilor privați în sănătate, sistemul de sănătate se va târâi"

"Să știți că eu mi-am făcut bugetul general, știu cam ce se poate și ce nu, de asta cer și partidelor să arate bugetul"

"Trebuie să vă spun că de la anunțul de ieri, făcut public, cine, purtătorul de cuvânt sau cine a făcut anunțul cu veto-ul? Deci de la anunțul de ieri..."
Repoter: Premierul a vorbit...
"Aha. De la anunțul de ieri, toate statele contributoare, șefii lor de stat s-au băgat sub birouri, sunt într-o alertă că România pune veto.(...) Nu poți să mergi în halul acesta la Bruxelles.(...) Deci nu te poți duce la donatori și să spui:" doamna Merkel, dacă nu-mi dai atât, eu îți trântesc un veto de nici nu mai pleci de la Berlin". E ridicol!(...) Dar nimeni nu țipă, nimeni nu dă cu pumnii în masă și nimeni nu țipă "noi punem veto" de la intrarea pe ușă. Deci este exclus.(...)Nimeni nu țipă cu anticipație, e nepoliticos (...) Dar a te duce în pielea goală e o naivitate. Probabil, mergea în CAER, dar nu în Uniunea Europeană".

"Sunt mai inteligent decât ce s-a propus, sunt mai bine pregătit. Am soluții"

"Oricând pot să beau o cafea la hotelul în care sunt cazat, în oraș"

"Despre viitorul președinte, putem discuta că nu mă doare gura"

Niciun comentariu: