vineri, mai 17, 2013

Câteva precizări

1. Cine crede că poate împiedica patru ziariști din această țară să mai scrie de procurori cred că se înșeală amarnic. Suntem firi tari toți.

2. Cine încearcă culmea, uneori, prin aceleași metode ieftine și personaje, să reediteze vremurile lui Adrian Năstase, cred că greșește. Mai trist și dureros este că unele atacuri vin și din partea unor oameni despre care eu personal am crezut că susțin niște principii în ultimii 8 ani și jumătate. Dar, vorba aceea, ce nu te doboară, te întărește. Eu am mai trecut prin asta.

3. Voi continua să scriu pe acest blog adevăruri pe care nimeni nu vrea să le audă sau să le recunoască, cu orice costuri.

4. Le mulțumesc mult tuturor celor care m-au sunat astăzi și și-au oferit sprijinul. Au fost destui. Tot ce pot să spun este că trăim vremuri interesante :)



5 comentarii:

stefand spunea...

pentru tine:
adevarul adevarat este ca sunt extrem de trist citindu-te, din alte motive sunt si mai trist auzindu-te, iar uitandu-ma la tine ma apuca pur si simplu disperarea,
ceea ce nu ma impiedica de loc sa iti urez liniste si fericire, candva cand iti vei pierde (este inevitabil) cuvantul cu care strigi in pustiu...

Bob spunea...

Dna Sorina , sărut mana ! Sunt convins ca vei scrie in continuare. Am un sfat insa. Nu te pune in aceeași barca cu ceilalți 3 sau cati or fi . Nu e corect. Îmi dau seama ca o faci dintr-o solidaritate de breasla dar, crede-ma , una e motorul si calculatorul de bord si alta e claxonul sau caroseria. Ce faci tu nu face nimeni ! Si documentare si argumentare si scriitura si bătălie live. E altceva !!!
PS nu e nevoie sa publici asta, e un comentariu subiectiv

gabriel spunea...

Suntem multi care va sustinem, chiar daca anonimi.
Ma gandesc ca ar ajuta sa va uniti, la inceput 4 (daca nu se numara si membri ONG ca Cristian Ghinea sau Sorin Ionita, primii care imi vin in minte, sau chiar Rise Project, Reporter Virtual) intr-o asociatie si sa creati chiar si un cont in care sa acceptati donatii. Daca ne gandim la ce tehnici a creat sau perfectionat comunismul, gen propaganda iar cum acum ei striga hotii si lanseaza procese, probabil ca o sursa de eventuale fonduri pentru a acoperi (din) costuri ar ajuta.
Chiar daca stiu ca ai pastrat parerile despre dl Rus, opuse cu cele ale mele,te si va sustin in ceea ce faceti si scrieti!
Viitorul copiilor nostri este cel mai important!
Gabriel

Cezara spunea...

Mergeti inainte.

Anonim spunea...

Noi suntem aici. Si te sustinem. Sper sa nu fie nevoie sa ne manifestam sustinerea altfel decat citindu-te.